O mnie

Witam!

Nazywam się Patrycja, mam 26 lat i jestem Absolwentką Krajoznawstwa i Turystyki Historycznej na Uniwersytecie Gdańskim. Uwielbiam język hiszpański i gapienie się na mapę bez większego celu. W czasie studiów starałam się podróżować w każdej wolnej chwili, kiedy tylko znalazło się na to trochę funduszy (chociaż bywało i bez nich). Wszystko zaczęło się od wyjazdów wakacyjnych z rodzicami. Tempo podróży wzrosło za sprawą Erasmusa w belgijskiej Antwerpii. Kiedy uświadomiłam sobie, że po półrocznym pobycie wróciłam do domu w jednym kawałku, strach przed zgubieniem się w pierwszym lepszym miejscu minął. To doświadczenie zapoczątkowało wiele innych wyjazdów, m.in. udział w programie studenckim Work&Travel w USA i wizyty w krajach wielu wspaniałych osób, poznanych w czasie podróży. Do tej pory odwiedziłam 32 państwa na pięciu kontynentach. Mam nadzieję, że zebrane wspomnienia, uwagi oraz informacje praktyczne zamieszczone przeze mnie na tym blogu znacznie ułatwią organizację Twoich wyjazdów i popchną Cię w kierunku podróży!

Autor: Patrycja Górlikowska

Absolwentka Krajoznawstwa i Turystyki Historycznej. Każdą wolną chwilę poświęca na podróże lub ich planowanie. Do tej pory odwiedziła 32 kraje na 5 kontynentach. Zafascynowana Kolumbią i językiem hiszpańskim, którego uczy się samodzielnie. Kiedy nie jest w podróży, przypala naleśniki i oszczędza na kolejne wyjazdy. To pierwsze wychodzi jej znacznie lepiej.

Dodaj komentarz